Leverbaar vanaf € 17.790,-
Indian FTR Rally
In de stad of op buitenwegen, met de FTR Rally maak je overal een statement.
Pirelli Scorpion Rally STR Banden rond aluminium spaakwielen, met een rode pinstripe als accent.
Gemakkelijke bediening en retro styling om van elke rit te genieten. ProTaper-stuur met 2 inch hoger geplaatste handgrepen voor een betere controle onder zware omstandigheden.
Het klassieke War Bonnet-logo van Indian Motorcycle met rode bies, de lak in de kleur Titanium Smoke en een premium Rally-consolebadge staan garant voor een ongeëvenaarde scrambler-stijl.
Het lage windscherm combineert perfect vorm en functie.
Voor comfortabel woon-werkverkeer dankzij de dominante rijhouding.
De upside-down voorvork zorgt in combinatie met radiaal gemonteerde dubbele Brembo®-schijven met een diameter van 320 mm voor een ongelooflijke remkracht. Want uiteindelijk moet je toch een keer stoppen.
Retro hoeft niet ouderwets te zijn. Je krijgt meer van wat je nodig hebt, en minder van wat je wel kunt missen.
De in een zwart trellis-frame gemonteerde 1203 cc V-twin levert 123 pk en een koppel van 120 Nm dat al bij lage toerentallen beschikbaar is. Een garantie voor indrukwekkende kracht en een soepele respons.
Cruise control is standaard, want als je gaat rijden blijf je rijden.
Dankzij de perfecte respons op de gashendel en een soepel en voorspelbaar reagerende motor beleef je zorgeloos intense sensaties. En dankzij het verbeterde warmtemanagement en de uitschakelbare achterste cilinder wordt de hitte via het achterwiel van je af in plaats van naar je toe gevoerd.
Technische specificaties
Motor
Motorype | Vloeistofgekoelde V-Twin |
Cilinderinhoud | 1203cc |
Boring x Inslag | 102m x 73.6mm |
Compressieverhouding | 12.5.1 |
Elektronische brandstofinjectie | Gesloten brandstofinjectie / 60mm boring |
Prestaties
Maximaal Koppel RPM | 6000 rpm |
Maximum Koppel (95/1/EC NM) | 120 Nm |
Aandrijving
Primaire aandrijving | Tandwielkoppeling, Natte koppeling |
Koppeling | Assist Slip & Multiplaat |
Versnellingsbakverhoudingen
1e | 13.361.1 |
2e | 9.082.1 |
3e | 7.237.1 |
4e | 6.141.1 |
5e | 5.428.1 |
6e | 4.658.1 |
Eindaandrijving | 2.882.1 |
Chassis
Vering | voor – Type / Veerweg | Upside down telescopische cartridgevork / 150mm |
Vering | Achter – Type / Veerweg | Enkelpijps IFP / 150 mm |
Remmen | Voor | Brembo dubbele schijf, 320 mm t5 / remklauw met 4 zuigers |
Remmen | Achter | Brembo enkele schijf, 260 mm t5 / remklauw met 2 zuigers |
Banden | Voor | 120/70R19 60V M+S |
Banden | Achter | 150/70R18 70V M+S |
Wielen | 19”X 3 & 18”X 4.25” |
Uitlaatsysteem | 2-in-1-in-2 |
Afmetingen
Lengte | 2287 mm |
Breedte | 867 mm |
Hoogte | 1369 mm |
Gewicht (Lege tank / volle tank) | 225 kg / 240 kg |
Max. Toelaatbare Gewicht | 430 kg |
Zithoogte | 815mm |
Hellingshoek | 45 graden |
Wielbasis | 1525 mm |
Bodemvrijheid | 183 mm |
Balhoofdhoek | 26,3 graden |
Naloop | |
Inhoud Brandstoftank | 13,0 Liter |
Standaard
Standaard uitrusting | ABS, Cruise control |
Electronica
Meters | 4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting. |