Leverbaar vanaf € 18.790,-
Indian Scout Bobber
De Scout Bobber is de moderne interpretatie van de iconische bobber-stijl. Gestript, compleet in zwart uitgevoerd, met een scherpe styling en ongepolijste power.
De verlaagde achterwielophanging, de doelgerichte positie van de voetsteunen en de stuurstang in dragster-stijl dragen bij aan een lekker laag profiel.
Het echt lederen, lage zadel in bobber-stijl bezorgt je een sportieve rijpositie maar rijdt toch comfortabel.
De vloeistofgekoelde, 1133 cc grote, 94 PK sterke V-Twin biedt snelle acceleratie en meer dan genoeg power voor elke situatie.
Dankzij ongekende aandacht voor details is de gestripte Scout Bobber een niet te negeren verschijning.
Gechopte spatborden, terreinbanden en spiegels aan de uiteinden van het stuur voorzien de Scout Bobber van een gestroomlijnde look.
Opvallen kun je ook helemaal in het zwart. De Scout Bobber heeft van voor tot achter premium afwerkingen in zwart.
Het extra grote lettertype van het tankembleem geeft extra cachet aan het legendarische Indian Motorcycle-merk.
Het ontwerp van de Scout Bobber hint naar z’n rijke historie, maar z’n moderne technologie maakt ‘m helemaal van nu. Groots gaat nu eenmaal nooit voor goed genoeg.
De vloeistofgekoelde motor met elektronische brandstofinjectie biedt snelle acceleratie en meer dan genoeg power. De vlot schakelende 6-versnellingsbak zorgt voor een sportieve, messcherpe rit.
De USB-poort laat je je telefoon onderweg opladen.
Je wilt misschien niet stoppen, maar het zal toch een keer moeten. Dan helpt ABS je extra veilig te remmen. Beschikbaar op alle kleuren.
Technische specificaties
Motor
Motorype | Liquid Cooled V-Twin |
Cilinderinhoud | 1133cc |
Boring x Inslag | 99m x 73.6mm |
Compressieverhouding | 10.7.1 |
Elektronische brandstofinjectie | Gesloten brandstofinjectie / 60mm boring |
Prestaties
Maximaal Koppel RPM | 5600 rpm |
Maximum Koppel (95/1/EC NM) | 97 Nm |
Aandrijving
Primaire aandrijving | Tandwielkoppeling, Natte koppeling |
Koppeling | Natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbakverhoudingen
1e | 10.926.1 |
2e | 7.427.1 |
3e | 5.918.1 |
4e | 5.022.1 |
5e | 4.439.1 |
6e | 3810.1 |
Eindaandrijving | 2.357.1 |
Chassis
Vering | voor – Type / Veerweg | Telescopische vork / 120 mm |
Vering | Achter – Type / Veerweg | Dubbele schokbreker / 51 mm |
Remmen | Voor | Enkele schijf / 298 mm rotor / remklauw met 2 zuigers |
Remmen | Achter | Enkele schijf / 298 mm rotor / remklauw met 1 zuiger |
Banden | Voor | Pirelli MT60RS 130/90B16 67H |
Banden | Achter | Pirelli MT60RS 150/80B16 77H |
Wielen | 16″ x 3.5″ & 16″x 3.5″ – Cast |
Uitlaatsysteem | Gesplitste dubbele uitlaat met crossover |
Afmetingen
Lengte | 2274 mm |
Breedte | 926 mm |
Hoogte | 1053 mm |
Gewicht (Lege tank / volle tank) | 243 kg / 253 kg |
Max. Toelaatbare Gewicht | 449 kg |
Zithoogte | 649 mm |
Hellingshoek | 29 graden |
Wielbasis | 1576 mm |
Bodemvrijheid | 129 mm |
Balhoofdhoek | 29 graden |
Naloop | |
Inhoud Brandstoftank | 12,5 Liter |
Standaard
Standaard uitrusting | 1133 cc Vloeistofgekoelde V-Twin, Volledig Zwarte Uitvoering, Solozadel, Cartridge Voorvork, USB-poort voor Opladen, Elektronische Brandstofinjectie. |
Electronica
Meters | Digitale snelheidsmeter met digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, motortemperatuurmeter en brandstofverklikker |