NAKED ELECTRIC
Het model dat oorspronkelijk het straatrijden op een elektrische motorfiets definieerde, is nog steeds in staat om rijders over de hele wereld in vervoering te brengen. Een verbluffende acceleratie bij elk toerental, scherpe lijnen en sportieve houding maken van uw dagelijkse rit een sensatie. Deze solide aandrijflijn levert een actieradius tot 359 km in de stad en 180 km op de snelweg.
Een vloeiende rijervaring.
Verander met een druk op de knop de prestatieprofielen voor de straat, het stadsgebruik en bochtige landwegen. De Zero S is voorgeprogrammeerd met de rijmodi Eco en Sport. Verbind met je mobiel, pas de prestaties aan en bekijk de statistieken van je rit.
PERFORMANCE PROFILES
Verborgen kracht. Aangedreven door de meest geavanceerde technologie zorgt de Z-Force® aandrijflijn voor een katapultstart. Niet schakelen. Een en al koppel. Een soepele acceleratie direct vanuit je pols. De Zero S is nagenoeg geluidloos, heeft geen uitlaatgassen en geen trillingen. Alles wat je voelt is een ononderbroken, vloeiende rijervaring.
TOT 6X SNELLER OPLADEN
De Charge Tank-optie biedt 137 kilometer rijbereik voor de Zero S voor elk uur opladen wanneer deze is aangesloten op een laadmodus 2 laadstation. Eén kop koffie betekent nu ~50 kilometer extra rijbereik. Of laad het accupakket volledig op in slechts een uur, afhankelijk van de grootte van de accu.
OPLADEN. AAN EEN HUISHOUDELIJK STOPCONTACT.
Geen speciale laadapparatuur vereist. Je gewone huishoudelijke stopcontacten zijn nu evenzovele “tankstations” die de energie leveren voor dagelijks rijden, tegen een fractie van de kosten voor benzine. Gewoon’s avonds even aansluiten en de volgende ochtend wegrijden met een volle “tank”.
RIJ MEER. MINDER ONDERHOUD.
Vaarwel duur onderhoud aan de aandrijflijn en nooit meer wachten bij de dealer tot je een ons weegt. Geavanceerd. Eenvoudig. De Z-Force® aandrijflijn elimineert de vettige troep van benzinemotoren. Geen olie, bougies, koppelingen, filters, kettingaanpassingen of dure tune-ups. Integendeel: via een koolstofvezelriem is de motor rechtstreeks gekoppeld aan het achterwiel. Hiermee wordt met slechts één bewegend deel een hoger koppel geleverd dan bij conventionele superbikes.
Altijd vooruitgang. De software voor de Z-Force® aandrijflijn wordt voortdurend verfijnd voor nog betere prestaties. De Zero app biedt gemakkelijke upgrades via je mobiele apparaat.
Specificaties
Vanaf € 18.715,-
ZERO S ZF14.4 11 kW | |
---|---|
Stadsverkeer | 288 km |
Snelweg, 89 km/h | 175 km |
Snelweg, 113 km/h | 145 km |
EU Richtlijn 134/2014, Bijlage VII | 200 km |
Motor | |
Nettokoppel | 109 Nm |
Maximaal motorvermogen | 44 kW (59pk) @ 5.800 tpm |
Continu vermogen | 11 kW (15 pk) @ 3.800 tpm |
Vereist rijbewijs | A1-rijbewijs |
Topsnelheid (max.) | 139 km/h |
Topsnelheid (langdurig) | 129 km/h |
Type |
Z-Force® 75-7 motor met passieve luchtkoeling, hoog rendement, radiale flux, motor met ‘interior permanent magnet’, zonder koolborstels.
|
Motorbesturing | Hoog rendement, 550 ampère, 3-fasige besturing zonder koolborstels met regeneratie van remenergie |
Accusysteem | |
Accupakket | Intelligent geïntegreerde Z-Force® Li-ion accupakket |
Max. energiecapaciteit | 14,4 kWh |
Nominale energiecapaciteit | 12,6 kWh |
Ladertype | 1,3 kW, geïntegreerd |
Oplaadtijd (standaard) | 9,8 uur (100% opgeladen) / 9,3 uur (95% opgeladen) |
Met één hulplader | 5,7 uur (100% opgeladen) / 5,2 uur (95% opgeladen) |
Met max. hulplader | 2,8 uur (100% opgeladen) / 2,3 uur (95% opgeladen) |
Netvoeding | Standaard 110 V of 220 V |
Aandrijving | |
Transmissie | Directe aandrijving zonder koppeling |
Eindaandrijving |
90T / 20T, Poly Chain® HTD® Carbon™ aandrijfriem
|
Chassis / Wielvering / Remsysteem | |
Voorvering | Showa 41 mm upside-down vorkpoten met instelbare veervoorspanning, inveerdemping en rebound |
Achtervering | Showa 40 mm zuiger, hydraulische schokdemper met extern reservoir en met instelbare veervoorspanning, inveerdemping en rebound |
Veerweg voorwiel | 159 mm |
Veerweg achterwiel | 161 mm |
Voorwielrem | Bosch Gen 9 ABS, J.Juan asymmetrische dubbele zuiger in zwevend gemonteerd remzadel, 320 x 5 mm remschijf |
Achterwielrem | Bosch Gen 9 ABS, J.Juan enkele zuiger in zwevend gemonteerd remzadel, 240 x 4,5 mm remschijf |
Band voorwiel | Pirelli Diablo Rosso II 110/70-17 |
Band achterwiel | Pirelli Diablo Rosso II 140/70-17 |
Voorwiel | 3.00 x 17 |
Voorwiel | 3.50 x 17 |
Afmetingen | |
Wielbasis |
1,410 mm
|
Zithoogte |
807 mm
|
Balhoofdhoek |
24.0°
|
Naloop |
80 mm
|
Gewicht | |
Rijklaar gewicht |
185 kg
|
Draagvermogen |
226 kg
|
Energieverbruik | |
Vergelijkbaar brandstofverbruik (stadsverkeer) |
0,49 l/ 100km
|
Vergelijkbaar brandstofverbruik (snelweg) |
0,98 l/ 100 km
|
Oplaadkosten |
€ 2,96
|
Garantie | |
Standaard motorfietsgarantie |
2 jaar
|
Garantie accupakket |
5 jaar/geen kilometerbeperking
|
ZERO S ZF14.4 11 kW Power Tank | |
---|---|
Stadsverkeer | 359 km |
Snelweg, 89 km/h | 219 km |
Snelweg, 113 km/h | 180 km |
EU Richtlijn 134/2014, Bijlage VII | 244 km |
Motor | |
Nettokoppel | 109 Nm |
Maximaal motorvermogen | 44 kW (59pk) @ 5.800 tpm |
Continu vermogen | 11 kW (15 pk) @ 3.800 tpm |
Vereist rijbewijs | A1-rijbewijs |
Topsnelheid (max.) | 139 km/h |
Topsnelheid (langdurig) | 129 km/h |
Type |
Z-Force® 75-7 motor met passieve luchtkoeling, hoog rendement, radiale flux, motor met ‘interior permanent magnet’, zonder koolborstels.
|
Motorbesturing | Hoog rendement, 550 ampère, 3-fasige besturing zonder koolborstels met regeneratie van remenergie |
Accusysteem | |
Accupakket | Intelligent geïntegreerde Z-Force® Li-ion accupakket |
Max. energiecapaciteit | 18,0 kWh |
Nominale energiecapaciteit | 15,8 kWh |
Ladertype | 1,3 kW, geïntegreerd |
Oplaadtijd (standaard) | 12,1 uur (100% opgeladen) / 11,6 uur (95% opgeladen) |
Met één hulplader | 7,0 uur (100% opgeladen) / 6,5 uur (95% opgeladen) |
Met max. hulplader | 3,3 uur (100% opgeladen) / 2,8 uur (95% opgeladen) |
Netvoeding | Standaard 110 V of 220 V |
Aandrijving | |
Transmissie | Directe aandrijving zonder koppeling |
Eindaandrijving |
90T / 20T, Poly Chain® HTD® Carbon™ aandrijfriem
|
Chassis / Wielvering / Remsysteem | |
Voorvering | Showa 41 mm upside-down vorkpoten met instelbare veervoorspanning, inveerdemping en rebound |
Achtervering | Showa 40 mm zuiger, hydraulische schokdemper met extern reservoir en met instelbare veervoorspanning, inveerdemping en rebound |
Veerweg voorwiel | 159 mm |
Veerweg achterwiel | 161 mm |
Voorwielrem | Bosch Gen 9 ABS, J.Juan asymmetrische dubbele zuiger in zwevend gemonteerd remzadel, 320 x 5 mm remschijf |
Achterwielrem | Bosch Gen 9 ABS, J.Juan enkele zuiger in zwevend gemonteerd remzadel, 240 x 4,5 mm remschijf |
Band voorwiel | Pirelli Diablo Rosso II 110/70-17 |
Band achterwiel | Pirelli Diablo Rosso II 140/70-17 |
Voorwiel | 3.00 x 17 |
Voorwiel | 3.50 x 17 |
Afmetingen | |
Wielbasis |
1,410 mm
|
Zithoogte |
807 mm
|
Balhoofdhoek |
24.0°
|
Naloop |
80 mm
|
Gewicht | |
Rijklaar gewicht |
205 kg
|
Draagvermogen |
206 kg
|
Energieverbruik | |
Vergelijkbaar brandstofverbruik (stadsverkeer) |
0,49 l/ 100 km
|
Vergelijkbaar brandstofverbruik (snelweg) |
0,98 l/ 100 km
|
Oplaadkosten |
€ 3,70
|
Garantie | |
Standaard motorfietsgarantie |
2 jaar
|
Garantie accupakket |
5 jaar/geen kilometerbeperking
|